Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Compass and the Nail: How the Patagonia Model of Loyalty can Save Your Business, and Might Just Save the Planet [Revised Hardcover Edition] (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.8 x 14.0 x 2.6 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9781644282328

The Compass and the Nail: How the Patagonia Model of Loyalty can Save Your Business, and Might Just Save the Planet [Revised Hardcover Edition] (en Inglés)

Craig Wilson (Autor) · Rare Bird Books · Tapa Dura

The Compass and the Nail: How the Patagonia Model of Loyalty can Save Your Business, and Might Just Save the Planet [Revised Hardcover Edition] (en Inglés) - Wilson, Craig

Libro Nuevo

$ 30.410

$ 50.680

Ahorras: $ 20.270

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 13 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Lunes 27 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Compass and the Nail: How the Patagonia Model of Loyalty can Save Your Business, and Might Just Save the Planet [Revised Hardcover Edition] (en Inglés)"

Winner of the 800-CEO-READS Best Marketing Book of 2015 Why do some companies create such strong affection for their brands that their customers are compelled to become active brand champions? Is there a secret? The Compass and the Nail presents an unconventional perspective of how particular organizations create rabid fan bases, in turn making them more successful and more profitable. Written by Patagonia's former lead strategist for consumer marketing, and advisor to such iconic brands as Seventh Generation and Burton Snowboards, Craig Wilson outlines game-changing insights for providers of any product or service who desire fiercely loyal behavior. Wilson's narrative is one of cultural empathy and thought disruption critical to the new global economy. It is a practical model that defines how companies, governments, and institutions relate to their end users. By illuminating the phenomenon of "following," and how it can be methodically applied to a larger context, this book demonstrates how those relationships can be refashioned to optimize human interactive experience. It challenges us to use our economic powers for good to design the new Responsible Economy in an effort to save the planet. If companies realize consumers "don't buy what you do, they buy why you do it," Wilson shows us how.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes