Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Complex Development of Preservice and Inservice Teacher Identities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781433173134

The Complex Development of Preservice and Inservice Teacher Identities (en Inglés)

Thomas P. Crumpler; Lara J. Handsfield (Autor) · Peter Lang Publishing Inc · Tapa Dura

The Complex Development of Preservice and Inservice Teacher Identities (en Inglés) - Thomas P. Crumpler; Lara J. Handsfield

Libro Nuevo

$ 240.470

$ 333.980

Ahorras: $ 93.510

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 75 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 17 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Complex Development of Preservice and Inservice Teacher Identities (en Inglés)"

Previous scholars have investigated aspects of the complexity of teacher identity and demonstrated the need to look beyond skills and generalized "best practices" to consider social processes and power relationships. However, few books focus on teacher identities at both the micro and macro levels. In this timely book, the authors argue that teacher identity awareness is crucial for both preservice and in-service teachers who desire deeper knowledge about the role of identities in effective instruction. The Complex Development of Preservice and Inservice Teacher Identities breaks new theoretical ground in understanding teacher identities by bringing a process drama lens to bear on development at the macro and micro levels. Process drama uses dramatic structures such as teacher in role, students in role, tableau and others to activate imaginations and explore interpretive possibilities. Through this lens Crumpler and Handsfield show how teacher identities are performed, reproduced, and how they may shift at the micro level-in everyday discourse and classroom practices-across a span of two years. Two years of data are analyzed using micro-ethnographic discourse analysis to demonstrate how teachers tactically position themselves to navigate current political discourses of accountability and standardization in both pre-service and in-service contexts. Understanding how identities are constructed, evolve, and shift moment-by-moment is essential for programs striving to prepare successful teachers and for schools providing meaningful professional development for in-service teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes