Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Contemporary Relevance of John Dewey’S Theories on Teaching and Learning: Deweyan Perspectives on Standardization, Accountability, and Assessment. Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
324
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.1 cm
Peso
0.64 kg.
ISBN13
9780367621483
N° edición
1

The Contemporary Relevance of John Dewey’S Theories on Teaching and Learning: Deweyan Perspectives on Standardization, Accountability, and Assessment. Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés)

Julianna Avila (Ilustrado por) · Emer Ring (Ilustrado por) · Anthony Gordon Rud Jr (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

The Contemporary Relevance of John Dewey’S Theories on Teaching and Learning: Deweyan Perspectives on Standardization, Accountability, and Assessment. Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés) - Avila, Julianna ; Ring, Emer ; Rud Jr, Anthony Gordon

Libro Nuevo

$ 163.140

$ 226.580

Ahorras: $ 63.440

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Contemporary Relevance of John Dewey’S Theories on Teaching and Learning: Deweyan Perspectives on Standardization, Accountability, and Assessment. Studies in the Philosophy of Education) (en Inglés)"

Through expert analysis, this text proves that John Dewey's views on efficiency in education are as relevant as ever. By exploring Deweyan theories of teaching and learning, the volume illustrates how they can aid educators in navigating the theoretical and practical implications of accountability, standardization, and assessment. The Contemporary Relevance of John Dewey's Theories on Teaching and Learning deconstructs issues regarding accountability mechanisms, uniform assessment systems, and standardization processes through a Deweyan lens. Connecting the zeitgeist of the era from which Dewey's ideas emerged and current global political, social, and economic contexts, the book emphasizes the importance of resilient systems in reconciliating the tension between standardized assessments and individual student development. Contributors provide insights from a range of settings across Pre-K, primary, secondary, and higher education and address topics including teacher agency, voice, leadership, and democracy.The volume will be of interest to scholars, researchers, and academics with an interest in philosophy of education, education policy and the impact of neoliberal agendas, as well as teaching and learning more broadly.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes