Compartir
The Death of Competition: Leadership and Strategy in the age of Business Ecosystems (en Inglés)
James F. Moore
(Autor)
·
Harper Paperbacks
· Tapa Blanda
The Death of Competition: Leadership and Strategy in the age of Business Ecosystems (en Inglés) - Moore, James F.
$ 34.190
$ 47.480
Ahorras: $ 13.290
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 17 de Mayo y el
Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Death of Competition: Leadership and Strategy in the age of Business Ecosystems (en Inglés)"
Today's marketplace is seeing radical changes in the way companies do business with one another. New partnerships and alliances are constantly being forged, the lines between industries have blurred, and it has become difficult to tell one business from another, and who's competing with whom. The Death of Competition helps managers make sense of this chaos. Using biological ecology as a metaphor, it reveals how today's business environment parallels the natural world, and how, just like organisms in nature, companies must coexist and coevolve within their own business ecosystems. Through numerous examples, he explains the radically new cooperative/competitive relationships like the one forged between IBM and Microsoft and provides a comprehensive framework businesses can use to enhance their own collaborations with their customers, suppliers, investors and communities.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.