Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Design of Business: Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.1 x 14.5 x 2.3 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN
1422177807
ISBN13
9781422177808
N° edición
3

The Design of Business: Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage (en Inglés)

Roger L. Martin (Autor) · Harvard Business Review Press · Tapa Dura

The Design of Business: Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage (en Inglés) - Martin, Roger L.

Libro Nuevo

$ 32.010

$ 64.020

Ahorras: $ 32.010

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 08 de Mayo y el Lunes 13 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Design of Business: Why Design Thinking is the Next Competitive Advantage (en Inglés)"

Most companies today have innovation envy. They yearn to come up with a game--changing innovation like Apple's iPod, or create an entirely new category like Facebook. Many make genuine efforts to be innovative--they spend on R&D, bring in creative designers, hire innovation consultants. But they get disappointing results.Why? In The Design of Business, Roger Martin offers a compelling and provocative answer: we rely far too exclusively on analytical thinking, which merely refines current knowledge, producing small improvements to the status quo.To innovate and win, companies need design thinking. This form of thinking is rooted in how knowledge advances from one stage to another--from mystery (something we can't explain) to heuristic (a rule of thumb that guides us toward solution) to algorithm (a predictable formula for producing an answer) to code (when the formula becomes so predictable it can be fully automated). As knowledge advances across the stages, productivity grows and costs drop-creating massive value for companies.Martin shows how leading companies such as Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM, and others use design thinking to push knowledge through the stages in ways that produce breakthrough innovations and competitive advantage.Filled with deep insights and fresh perspectives, The Design of Business reveals the true foundation of successful, profitable innovation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes