Compartir
The Digital-First Customer Experience: Seven Design Strategies From the World’S Leading Brands (en Inglés)
Joe Wheeler (Autor)
·
Kogan Page
· Tapa Blanda
The Digital-First Customer Experience: Seven Design Strategies From the World’S Leading Brands (en Inglés) - Joe Wheeler
$ 45.470
$ 75.790
Ahorras: $ 30.320
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 23 de Mayo y el
Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "The Digital-First Customer Experience: Seven Design Strategies From the World’S Leading Brands (en Inglés)"
The definitive guide to designing digital-first experiences customers love. In his third book on the topic of customer experience, bestselling author and consultant Joe Wheeler tackles the challenges many organizations are facing as they attempt to design compelling experiences in a digital-first world. It features case studies of leading brands including Lemonade, Spotify, CEMEX, VMware, Starbucks, NIKE and Amazon. Part One introduces the new "3 Cs", key trends associated with technology convergence, competition and culture change in a post-pandemic world. Part Two takes a deep dive into seven design strategies, from designing emotional peaks across channels to empowering customers through immersive experiences that merge physical and digital assets. Part Three provides a playbook for how to design digital-first experiences, including how to solve the right problems, develop a measurable business case, design digital-first experiences customers love and execute the new design at scale.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.