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portada The Economics of Household Consumption (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1991
Idioma
Inglés
N° páginas
296
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0275934063
ISBN13
9780275934064
N° edición
1
Categorías

The Economics of Household Consumption (en Inglés)

Sanghee Sohn Cha; Young Sook Chung; Frances Magrabi; Se Jeong Yang (Autor) · Praeger · Tapa Dura

The Economics of Household Consumption (en Inglés) - Sanghee Sohn Cha; Young Sook Chung; Frances Magrabi; Se Jeong Yang

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The Economics of Household Consumption (en Inglés)"

This text provides an overview of concepts, theories, and methods related to the study of household consumption. It summarizes the most recent data on consumption patterns and trends, together with factors that influence consumption--population trends, prices, and distribution of resources--and examines how consumption data are used by business, government, and other organizations.The work will give the student a knowledge of household consumption patterns and an understanding of how to use such knowledge. Its three general purposes, which correspond to the three parts of the book, are: to provide the tools students need in order to use information about household consumption, including major concepts and theories used in the study of consumption, empirical methodologies, and sources of data; to describe current patterns, trends, and problems in household consumption in the United States and other countries; and to show how information about household consumption is used. This text is designed for upper-division courses in consumption economics, consumer science, and family resource management.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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