Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The end of Loyalty: The Rise and Fall of Good Jobs in America (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
432
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.8 x 13.7 x 3.3 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9781541724020

The end of Loyalty: The Rise and Fall of Good Jobs in America (en Inglés)

Rick Wartzman (Autor) · PublicAffairs · Tapa Blanda

The end of Loyalty: The Rise and Fall of Good Jobs in America (en Inglés) - Wartzman, Rick

Libro Nuevo

$ 18.290

$ 33.250

Ahorras: $ 14.960

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 27 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The end of Loyalty: The Rise and Fall of Good Jobs in America (en Inglés)"

Having a good, stable job used to be the bedrock of the American Dream. Not anymore. In this richly detailed and eye-opening book, Rick Wartzman chronicles the erosion of the relationship between American companies and their workers. Through the stories of four major employers -- General Motors, General Electric, Kodak, and Coca-Cola -- he shows how big businesses once took responsibility for providing their workers and retirees with an array of social benefits. At the height of the post-World War II economy, these companies also believed that worker pay needed to be kept high in order to preserve morale and keep the economy humming. Productivity boomed. But the corporate social contract didn't last. By tracing the ups and downs of these four corporate icons over seventy years, Wartzman illustrates just how much has been lost: job security and steadily rising pay, guaranteed pensions, robust health benefits, and much more. Charting the Golden Age of the '50s and '60s; the turbulent years of the '70s and '80s; and the growth of downsizing, outsourcing, and instability in the modern era, Wartzman's narrative is a biography of the American Dream gone sideways. Deeply researched and compelling, The End of Loyalty will make you rethink how Americans can begin to resurrect the middle class. Finalist for the Los Angeles Times book prize in current interestA best business book of the year in economics, Strategy+Business

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes