Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Garment Economy: Understanding History, Developing Business Models, and Leveraging Digital Technologies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
630
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.8 x 15.8 x 3.6 cm
Peso
1.22 kg.
ISBN13
9783031333019

The Garment Economy: Understanding History, Developing Business Models, and Leveraging Digital Technologies (en Inglés)

Brandstrup, Michelle ; Dana, Léo-Paul ; Ryding, Daniella (Autor) · Springer · Tapa Dura

The Garment Economy: Understanding History, Developing Business Models, and Leveraging Digital Technologies (en Inglés) - Brandstrup, Michelle ; Dana, Léo-Paul ; Ryding, Daniella

Libro Físico

$ 146.760

$ 293.520

Ahorras: $ 146.760

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Garment Economy: Understanding History, Developing Business Models, and Leveraging Digital Technologies (en Inglés)"

This book introduces the reader to the business of clothes, with flashbacks into the past, business models of today, and ideas for a sustainable future. Historical perspectives discuss the cotton industry in India, Bangladesh, Greece, and Central Asia, which help trace the evolution of the clothing industry during the 20th century. Chapters also discuss fashion marketing, greenwashing, blockchain in the fashion supply chain, social media, sustainability issues, and sensory models. Several business models are explained; topics covered include blue ocean strategy, the unstitched market, the luxury sector, access-based consumption, and ethics. Among other topics explored are the future retail experience, consumer value creation, technology, and the impact of virtual atmospheres. The book also includes helpful case studies in understanding the country and culture-specific nuances of the clothing business.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes