Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Geography of Tourism and Recreation: Environment, Place and Space (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
470
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415833981
N° edición
4
Categorías

The Geography of Tourism and Recreation: Environment, Place and Space (en Inglés)

C. Michael Hall; Stephen J. Page (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Geography of Tourism and Recreation: Environment, Place and Space (en Inglés) - C. Michael Hall; Stephen J. Page

Libro Físico

$ 198.800

$ 397.600

Ahorras: $ 198.800

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Geography of Tourism and Recreation: Environment, Place and Space (en Inglés)"

This fourth edition of The Geography of Tourism and Recreation provides students with a comprehensive introduction to the interrelationship between tourism, leisure and recreation from geographical and social science perspectives. It still remains the only book to systematically compare and contrast in a spatial context, tourism and recreation in relation to leisure time, offering insight into the demand, supply, planning, destination management and impacts of tourism and recreation.Whilst retaining its accessible style and approach this edition has been significantly updated to reflect recent developments and new concepts from geography which are beginning to permeate the tourism and recreational field. New features include: Content on the most recent developments, climate change, sustainability, mobilities and crisis management in time and space as well as trends such as low cost airlines and the control of land transport by transnational operators in the EU such as Arriva. More attention to management issues such as innovation and the spatial consequences for tourism and leisure development. New case studies and examples to showcase real life issues, from both developed and developing countries, especially the US, China and South Africa. Completely revised and redeveloped to accommodate new, user- friendly features: case studies, insights, summary points and learning objectives. Written by leading academics, this is essential reading for all tourism, geography, leisure and recreation students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes