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portada The Handbook of Brand Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1993
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0201632799
ISBN13
9780201632798
N° edición
1
Categorías

The Handbook of Brand Management (en Inglés)

David Arnold (Autor) · Basic Books · Tapa Dura

The Handbook of Brand Management (en Inglés) - David Arnold

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Reseña del libro "The Handbook of Brand Management (en Inglés)"

Establishing a brand name is the goal of anyone introducing a new product, and maintaining a brand over time is even more profitable. Established brands are now major corporate assets, as shown when Philip Morris bought Kraft for four times its book value.The Handbook of Brand Management explains the ins and outs of managing brand names in today's fast-changing, competitive marketplace. Developed by marketing expert David Arnold to answer managers' actual questions about brands, this essential guide combines expert advice with the stories of thirteen successful companies from around the world.This book describes how to research, target, budget, and promote new brand. It presents detailed analyses of marketing plans used in situations both good (how did Anheuser-Busch introduce Michelob Dry so successfully?) and bad (how could Perrier survive the benzene scare?).For established brands, managers learn tactics to reverse a market-share decline, to extend brands internationally, and to appraise a brand name's financial value. They find insights in the examples of Schering-Plough “stretching” the Coppertone brand to include sunscreens for children, Birds Eye freezing out competitors by how it positioned a new meal in consumers' minds, and many other popular brand-name products.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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