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portada the handbook of negotiation and culture (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
458
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.9 x 16.5 x 3.1 cm
Peso
0.77 kg.
ISBN
0804745862
ISBN13
9780804745864

the handbook of negotiation and culture (en Inglés)

Michele J. Gelfand (Ilustrado por) · Jeanne M. Brett (Ilustrado por) · Stanford Business Books · Tapa Dura

the handbook of negotiation and culture (en Inglés) - Gelfand, Michele J. ; Brett, Jeanne M.

Libro Nuevo

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Reseña del libro "the handbook of negotiation and culture (en Inglés)"

In the global marketplace, negotiation frequently takes place across cultural boundaries, yet negotiation theory has traditionally been grounded in Western culture. This book, which provides an in-depth review of the field of negotiation theory, expands current thinking to include cross-cultural perspectives. The contents of the book reflect the diversity of negotiation--research-negotiator cognition, motivation, emotion, communication, power and disputing, intergroup relationships, third parties, justice, technology, and social dilemmas--and provides new insight into negotiation theory, questioning assumptions, expanding constructs, and identifying limits not apparent from working exclusively within one culture. The book is organized in three sections and pairs chapters on negotiation theory with chapters on culture. The first part emphasizes psychological processes--cognition, motivation, and emotion. Part II examines the negotiation process. The third part emphasizes the social context of negotiation. A final chapter synthesizes the main themes of the book to illustrate how scholars and practitioners can capitalize on the synergy between culture and negotiation research.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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