Regala un libro a papá con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Handy Biology Answer Book (Handy Answer Book) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
496
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781578594900
N° edición
2
Categorías

The Handy Biology Answer Book (Handy Answer Book) (en Inglés)

Patricia Barnes-Svarney (Autor) · Visible Ink · Tapa Blanda

The Handy Biology Answer Book (Handy Answer Book) (en Inglés) - Patricia Barnes-Svarney

Libro Nuevo

$ 59.300

$ 82.360

Ahorras: $ 23.060

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 94 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Handy Biology Answer Book (Handy Answer Book) (en Inglés)"

Gene Therapy. DNA Profiling. Cloning. Stem Cells. Super Bugs. Botany. Zoology. Sex.The study of life and living organisms is ancient, broad, and ongoing. The thoroughly revised and completely updated second edition of The Handy Biology Answer Book examines, explains, and traces mankind’s understanding of this important topic. From the newsworthy to the practical and from the medical to the historical, this entertaining and informative book brings the complexity of life into focus through the well-researched answers to nearly 1,300 common biology questions, including …• What is social Darwinism?• Is IQ genetically controlled?• Do animals commit murder?• How did DNA help “discover” King Richard III?• Is obesity inherited?The Handy Biology Answer Book covers all aspects of human, animal, plant, and microbial biology. It also introduces the scientists behind the breathtaking advances, tracing scientific history and milestones. It explains the inner workings of cells, as well as bacteria, viruses, fungi, plant and animal characteristics and diversity, endangered plants and animals, evolution, adaption and the environment, DNA and chromosomes, genetics and genetic engineering, laboratory techniques, and much more. This handy reference is the go-to guide for students and the more learned alike. It’s for anyone interested in life!

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes