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portada The Ikigai Journey: A Practical Guide to Finding Happiness and Purpose the Japanese way (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
19.6 x 13.7 x 2.8 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN13
9784805315996

The Ikigai Journey: A Practical Guide to Finding Happiness and Purpose the Japanese way (en Inglés)

Héctor García (Autor) · Francesc Miralles (Autor) · Tuttle Publishing · Tapa Dura

The Ikigai Journey: A Practical Guide to Finding Happiness and Purpose the Japanese way (en Inglés) - Héctor García

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Ikigai Journey: A Practical Guide to Finding Happiness and Purpose the Japanese way (en Inglés)"

In The Ikigai Journey, authors Hector Garcia and Francesc Miralles take their international bestseller Ikigai: the Japanese Secret to a Long and Happy Life a step further by showing you how to find your own ikigai through practical exercises, such as employing new habits and stepping outside your comfort zone. Ikigai is the place where our passion (what we love), mission (what we hope to contribute), vocation (the gifts we have to offer the world) and profession (how our passions and talents can become a livelihood) converge, giving us a personal sense of meaning. This book helps you bring together all of these elements so that you can enjoy a balanced life. Our ikigai is very similar to change: it is a constant that transforms depending on which phase of life we are in. Our "reason for being" is not the same at 15 as it is at 70. Through three sections, this book helps you to accept and embrace that--acting as a tool to revolutionize your future by helping you to understand the past, so you can enjoy your present.Section 1--Journey Through the Future: Tokyo (a symbol of modernity and innovation)Section 2--Journey Through the Past: Kyoto (an ancient capital moored in tradition)Section 3--Journey Through the Present: Ise (an ancient shrine that is destroyed and rebuilt every twenty years)Japan has one of the longest life spans in the world, and the greatest number of centenarians--many of whom cite their strong sense of ikigai as the basis for their happiness and longevity. Unlike many "self-care" practices, which require setting aside time in an increasingly busy world, the ikigai method helps you find peace and fulfillment in your busy life.
Héctor García
  (Autor)
Ver Página del Autor
Héctor García, más conocido como Kirai, estudió Ingeniera Informática y es conocido principalmente gracias al blog en el que empezó a publicar tras instalarse en Japón, donde ha trabajado para importantes empresas tecnológicas durante más de 10 años. Su trabajo en la blogosfera le ha hecho ganador de varios premios del sector.

En lo literario, es autor de libros con temática japonesa como Un geek en Japón. También ha escrito novelas del mismo corte en colaboración con Francesc Miralles: Ichico-ichie, Shinrin-yoku e Ikigai, por hacer mención de algunas.

De sus obras destaca Ikigai, publicada en 57 idiomas, que se ha consolidado como uno de los libros más traducidos de autores españoles de las últimas décadas.
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El libro está escrito en Inglés.
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