Promos de invierno hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Influential Mind: What the Brain Reveals About our Power to Change Others (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.8 x 13.7 x 2.0 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781250159618

The Influential Mind: What the Brain Reveals About our Power to Change Others (en Inglés)

Tali Sharot (Autor) · Picador USA · Tapa Blanda

The Influential Mind: What the Brain Reveals About our Power to Change Others (en Inglés) - Sharot, Tali

5 estrellas - de un total de 5 estrellas 1 opiniones
Libro Físico

$ 21.890

$ 36.480

Ahorras: $ 14.590

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 20 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 08 de Agosto y el Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Influential Mind: What the Brain Reveals About our Power to Change Others (en Inglés)"

A cutting-edge, research-based inquiry into how we influence those around us, and how understanding the brain can help us change minds for the better. In The Influential Mind, neuroscientist Tali Sharot takes us on a thrilling exploration of the nature of influence. We all have a duty to affect others--from the classroom to the boardroom to social media. But how skilled are we at this role, and can we become better? It turns out that many of our instincts--from relying on facts and figures to shape opinions, to insisting others are wrong or attempting to exert control--are ineffective, because they are incompatible with how people's minds operate. Sharot shows us how to avoid these pitfalls, and how an attempt to change beliefs and actions is successful when it is well-matched with the core elements that govern the human brain. Sharot reveals the critical role of emotion in influence, the weakness of data and the power of curiosity. Relying on the latest research in neuroscience, behavioral economics, and psychology, the book provides fascinating insight into the complex power of influence, good and bad.

Opiniones del libro

Sandra MoraSábado 12 de Marzo, 2022

Les recomiendo la versión en español. Gracias

00
Ver más opiniones de clientes
  • 100% (1)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes