Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Language of Mathematics: How the Teacher's Knowledge of Mathematics Affects Instruction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
220
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781475854794

The Language of Mathematics: How the Teacher's Knowledge of Mathematics Affects Instruction (en Inglés)

Patrick M. Jenlink (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

The Language of Mathematics: How the Teacher's Knowledge of Mathematics Affects Instruction (en Inglés) - Patrick M. Jenlink

Libro Nuevo

$ 151.830

$ 210.880

Ahorras: $ 59.050

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 91 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 17 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Language of Mathematics: How the Teacher's Knowledge of Mathematics Affects Instruction (en Inglés)"

The Language of Mathematics: How the Teacher's Knowledge of Mathematics Affects Instruction introduces the reader to a collection of thoughtful works by authors that represent current thinking about mathematics teacher preparation. The book provides the reader with current and relevant knowledge concerning preparation of mathematics teachers. The complexity of teaching mathematics is undeniable and all too often ignored in the preparation of teachers with substantive mathematical content knowledge and mathematical teaching knowledge. That said, this book has a focus on the substantive knowledge and the relevant pedagogy required for preparing teachings to enter classrooms to teach mathematics in K-12 school settings. Each chapter focuses on the preparation of teachers who will enter classrooms to instruct the next generation of students in mathematics. Chapter One opens the book with a focus on the language and knowledge of mathematics teaching. The authors of Chapters Two-Nine present field-based research that examines the complexities of content and pedagogical knowledge as well as knowledge for teaching. Each chapter offers the reader an examination of mathematics teacher preparation and practice based on formal research that provides the reader with insight into how the research study was conducted as well as providing the findings and conclusions drawn with respect to mathematics teacher preparation and practice. Finally, Chapter 10 presents an epilogue that focuses on the future of mathematics teacher preparation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes