Ya comenzó CYBER DAY: Las mejores ofertas del año hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Last Thunk (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Diseñado por
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
278
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.6 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9780990619475

The Last Thunk (en Inglés)

Gerard Farrell (Autor) · Robert L. Lascaro (Diseñado por) · Gini Kopecky-Wallace (Ilustrado por) · Greenpoint Press · Tapa Blanda

The Last Thunk (en Inglés) - Farrell, Gerard ; Lascaro, Robert L. ; Kopecky-Wallace, Gini

Libro Nuevo

$ 22.350

$ 40.630

Ahorras: $ 18.280

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Last Thunk (en Inglés)"

* 2019 National Indie Excellence -- Gold Medal, Comedy* 2018 Foreword Indies Book of the Year -- Bronze Medal, Humor* 2018-19 Reader Views Literary -- Honorable Mention, Humor****THUNK! It's the sweet sound an ad-packed magazine makes when it's dropped on a table. At glitzy Carlyle Nash Media, it's the sound of success. And star publisher Mitch Blake has been happily hearing it for a decade. But when the heavily hyped debut issue of World Magazine gets panned in the press and advertisers start to flee, Mitch must control the damage. Can he right the ship and protect his reputation? Or will both be sunk by Paul Cavanaugh, a hard-drinking, paranoid, stress-prone staffer who has stolen an item Mitch needs back to avert disaster: a miniature beach ball.One part pre-recession satire, one part diary of a marketing man coming undone, The Last Thunk is a story of betrayal and friendship, love and survival in the crazy, gritty, glamorous world of magazine advertising...as told by the beach-ball thief himself.****"A BOOZY, BREEZY FREE FALL THROUGH THE MAGAZINE INDUSTRY'S FADING DAYS OF GLORY. THE LAST THUNK depicts all the ambition, paranoia, and ethical ambiguity of middle management, and the toll that culture takes on its inhabitants. Take 'Mad Men, ' add 40 years, and you'd get these Mag Men who are captured so vividly by Farrell's four-color glossy writing. THUNK reverberates."--Tom Rock, Newsday, author of Game Seven"THIS IS A TERRIFIC BOOK--FAST-PACED, HILARIOUS, and so jam-packed with genuine insider dish your eyes will pop. I couldn't put it down!"--Gwen Cooper, author of Homer's Odyssey"A fast-paced, wickedly funny romp from a writer who has been through the wringer of the magazine world."--Charles Salzberg, author of Second Story Man****Gerard Farrell has worked in the magazine industry since the late '90s for brands including The New Yorker, Rolling Stone, Allure, and the ill-fated business magazine Condé Nast Portfolio. His short humor has appeared in the literary anthology The Man Who Ate His Book, and he is a frequent contributor to the literary webzine Ducts. He lives in Farmingdale, NY with his wife, Maricel, and their three children.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes