Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Learning and Teaching of Geometry in Secondary Schools: A Modeling Perspective (Impact: Interweaving Mathematics Pedagogy and Content for Teaching) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780415856904
N° edición
1

The Learning and Teaching of Geometry in Secondary Schools: A Modeling Perspective (Impact: Interweaving Mathematics Pedagogy and Content for Teaching) (en Inglés)

Pat Herbst Taro Fujita Stefan Halverscheid Michael Weiss (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Learning and Teaching of Geometry in Secondary Schools: A Modeling Perspective (Impact: Interweaving Mathematics Pedagogy and Content for Teaching) (en Inglés) - Pat Herbst Taro Fujita Stefan Halverscheid Michael Weiss

Libro Físico

$ 180.000

$ 300.000

Ahorras: $ 120.000

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Learning and Teaching of Geometry in Secondary Schools: A Modeling Perspective (Impact: Interweaving Mathematics Pedagogy and Content for Teaching) (en Inglés)"

IMPACT (Interweaving Mathematics Pedagogy and Content for Teaching) is an exciting new series of texts for teacher education which aims to advance the learning and teaching of mathematics by integrating mathematics content with the broader research and theoretical base of mathematics education.The Learning and Teaching of Geometry in Secondary Schools reviews past and present research on the teaching and learning of geometry in secondary schools and proposes an approach for design research on secondary geometry instruction.Areas covered include: teaching and learning secondary geometry through history; the representations of geometric figures; students' cognition in geometry; teacher knowledge, practice and, beliefs; teaching strategies, instructional improvement, and classroom interventions; research designs and problems for secondary geometry. Drawing on a team of international authors, this new text will be essential reading for experienced teachers of mathematics, graduate students, curriculum developers, researchers, and all those interested in exploring students' study of geometry in secondary schools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes