Extendimos las ofertas estos Buscadays con hasta 80% dcto.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Marzano Synthesis: A Collected Guide to What Works in K-12 Education (a Structured Exploration of Education Research to Inform Your Teach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.6 x 21.4 x 1.8 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9781943360840

The Marzano Synthesis: A Collected Guide to What Works in K-12 Education (a Structured Exploration of Education Research to Inform Your Teach (en Inglés)

Julia A. Simms (Autor) · Marzano Resources · Tapa Blanda

The Marzano Synthesis: A Collected Guide to What Works in K-12 Education (a Structured Exploration of Education Research to Inform Your Teach (en Inglés) - Simms, Julia A.

Libro Físico

$ 38.400

$ 69.810

Ahorras: $ 31.410

45% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 12 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Marzano Synthesis: A Collected Guide to What Works in K-12 Education (a Structured Exploration of Education Research to Inform Your Teach (en Inglés)"

This book offers K-12 educators a comprehensive framework connecting myriad professional learning topics in one cohesive, easy-to-follow guide. Organized into three parts that focus on students, teachers, and principals, The Marzano Synthesis delivers a structured exploration of mental systems, standards and curriculum, assessment, and other key topics. See how it all fits together, supported by Robert Marzano's decades of research plus new findings in education. K-12 educators will: Receive a comprehensive overview of key concepts in education through the lens of Robert Marzano's research Delve into the four systems that comprise students' thinking and learning Align intended, taught, and attained curricula through proficiency scales and classroom assessment Explore self- and metacognitive systems and learn how to use these systems to promote greater teacher well-being Reflect on the importance of planning and review to instruction, as well as how technology can assist teachers in these essential tasks Understand what the research says about how the role of the principal can benefit teacher development and guarantee learning for all students Contents: Introduction Part I: Students Chapter 1: The Self-System Chapter 2: The Metacognitive System Chapter 3: The Nature of Knowledge and the Knowledge System Chapter 4: The Cognitive System Chapter 5: Curriculum Part II: Teachers Chapter 6: Self-Regulation Chapter 7: Measurement Chapter 8: Instruction Part III: Principals Chapter 9: Organizational Leadership Chapter 10: People Leadership Chapter 11: Instructional Leadership Epilogue References and Resources Index

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes