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portada the new strategic selling (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
448
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 13.3 x 3.0 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN
044669519X
ISBN13
9780446695190
Categorías

the new strategic selling (en Inglés)

Tad Tuleja (Autor) · Robert B. Miller (Autor) · Stephen E. Heiman (Autor) · Grand Central Publishing · Tapa Blanda

the new strategic selling (en Inglés) - Miller, Robert B. ; Heiman, Stephen E. ; Tuleja, Tad

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "the new strategic selling (en Inglés)"

The Book That Sparked A Selling Revolution In 1985 one book changed sales and marketing forever. Rejecting manipulative tactics and emphasizing process, Strategic Selling presented the idea of selling as a joint venture and introduced the decade's most influential concept, Win-Win. The response to Win-Win was immediate and helped turn the small company that created Strategic Selling, Miller Heiman, into a global leader in sales development with the most prestigious client list in the industry. The New Strategic Selling This modern edition of the business classic confronts the rapidly evolving world of business-to-business sales with new real-world examples, new strategies for confronting competition, and a special section featuring the most commonly asked questions from the Miller Heiman workshops. Learn: * How to identify the four real decision makers in every corporate labyrinth * How to prevent sabotage by an internal deal-killer * How to make a senior executive eager to see you * How to avoid closing business that you'll later regret * How to manage a territory to provide steady, not boom and bust, revenue * How to avoid the single most common error when dealing with the competition.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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