Promos de Junio con hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The News Interview: Journalists and Public Figures on the air (Studies in Interactional Sociolinguistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
384
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0521011914
ISBN13
9780521011914
N° edición
1

The News Interview: Journalists and Public Figures on the air (Studies in Interactional Sociolinguistics) (en Inglés)

Clayman/Heritage (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

The News Interview: Journalists and Public Figures on the air (Studies in Interactional Sociolinguistics) (en Inglés) - Clayman/Heritage

Libro Nuevo

$ 113.440

$ 157.560

Ahorras: $ 44.120

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 05 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The News Interview: Journalists and Public Figures on the air (Studies in Interactional Sociolinguistics) (en Inglés)"

The news interview has become a major vehicle for presenting broadcast news and political commentary, and a primary interface between the institutions of journalism and government. This much-needed work examines the place of the news interview in Anglo-American society and considers its historical development in the United States and Britain. The main body of the book discusses the fundamental norms and conventions that shape conduct in the modern interview. It explores the particular recurrent practices through which journalists balance competing professional norms that encourage both objective and adversarial treatment of public figures. Through analyses of well-known interviews, the book explores the relationship between journalists and public figures and also how, in the face of aggressive questioning, politicians and other public figures struggle to stay 'on message' and pursue their own agendas. This comprehensive and wide-ranging book will be essential reading for students and researchers in sociolinguistics, media and communication studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes