Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Online Advertising tax as the Foundation of a Public Service Internet: A Camri Extended Policy Report (Camri Policy Briefs) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
104
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781911534938

The Online Advertising tax as the Foundation of a Public Service Internet: A Camri Extended Policy Report (Camri Policy Briefs) (en Inglés)

Christian Fuchs (Autor) · University Of Westminster Press · Tapa Blanda

The Online Advertising tax as the Foundation of a Public Service Internet: A Camri Extended Policy Report (Camri Policy Briefs) (en Inglés) - Christian Fuchs

Libro Nuevo

$ 25.180

$ 41.970

Ahorras: $ 16.790

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Online Advertising tax as the Foundation of a Public Service Internet: A Camri Extended Policy Report (Camri Policy Briefs) (en Inglés)"

Online advertising will soon form the largest share of global advertisement revenues. Google and Facebook netted profits of US $29 billion in 2016. While these two giants control more than 66% of all online advertising revenues complex legal company structures have minimised their tax liabilities. This extended policy report considers where they should be taxed and where the value of their activities is actually created. It argues that tax paid by those platforms should be levied in the country where platform users are located when they click on or view an advertisement. Furthermore, the report examines the practical steps needed to ensure transparent accounting of taxed transactions in order to avoid long term negative effects for media and democracy.Considering counter-arguments the author makes the case for an online advertising tax alongside a public service Internet strategy that could support other viable platforms and counter the dangers of duopoly or oligopoly and the high risks of financial bubbles in a world where advertising is the Internet’s dominant business model.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes