días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Oxford Handbook of Corporate Reputation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
512
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0199596700
ISBN13
9780199596706
N° edición
1

The Oxford Handbook of Corporate Reputation (en Inglés)

Michael L. Barnett; Timothy G. Pollock (Autor) · Oxford Univ Pr · Tapa Dura

The Oxford Handbook of Corporate Reputation (en Inglés) - Michael L. Barnett; Timothy G. Pollock

Libro Nuevo

$ 266.380

$ 443.960

Ahorras: $ 177.580

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 63 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Oxford Handbook of Corporate Reputation (en Inglés)"

What does it mean to have a "good" or "bad" reputation? How does it create or destroy value, or shape chances to pursue particular opportunities? Where do reputations come from? How do we measure them? How do we build and manage them?Over the last twenty years the answers to these questions have become increasingly important--and increasingly problematic--for scholars and practitioners seeking to understand the creation, management, and role of reputation in corporate life. This Handbook intends to bring definitional clarity to these issues, giving an account of extant research and theory and offering guidance about where scholarship on corporate reputation might most profitably head. Eminent scholars from a variety of disciplines, such as management, sociology, economics, finance, history, marketing, and psychology, have contributed chapters to provide state of the art definitions of corporate reputation; differentiate reputation from other constructs and intangible assets; offer guidance on measuring reputation; consider the role of reputation as a corporate asset and how a variety of factors, including stage of life, nation of origin, and the stakeholders considered affect its ability to create value; and explore corporate reputation's role more broadly as a regulatory mechanism. Finally, they also discuss how to manage and grow reputations, as well as repair them when they are damaged. In discussing these issues this Handbook aims to move the field of corporate reputation research forward by demonstrating where the field is now, addressing some of the perpetual problems of definition and differentiation, and suggesting future research directions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes