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portada The Power of Simplicity: A Management Guide to Cutting Through the Nonsense and Doing Things Right (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.5 cm
Peso
0.36 kg.
ISBN
0071373322
ISBN13
9780071373326
N° edición
1

The Power of Simplicity: A Management Guide to Cutting Through the Nonsense and Doing Things Right (en Inglés)

Jack Trout (Autor) · McGraw-Hill Companies · Tapa Blanda

The Power of Simplicity: A Management Guide to Cutting Through the Nonsense and Doing Things Right (en Inglés) - Trout, Jack

Libro Nuevo

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Reseña del libro "The Power of Simplicity: A Management Guide to Cutting Through the Nonsense and Doing Things Right (en Inglés)"

Renowned marketing expert and best-selling author Jack Trout has a message for managers who are struggling to keep up with today's ever-changing business climate: "Keep It Simple." In this paperback edition of The Power of Simplicity, Trout advocates the importance of paying attention to the basics and simplifying processes in order to stay focused on the core business at hand. Through case studies and interviews with successful executives, he shows managers how to cut through jargon, articulate their vision, and regain control of the vital elements of their business in order to make it thrive. According to Trout, the things that propose to streamline companies, like the ubiquitous "mission statements," often end up bogging down operations by introducing unnecessary complexity where a straightforward approach may be more effective. Trout cites Southwest Airlines, Intel, and Kohl's department stores among others as successful companies that have rejected showy trappings in favor of simplification.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

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Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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