Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Power of Student Teams: Achieving Social, Emotional, and Cognitive Learning in Every Classroom Through Academic Teaming (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.0 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9781943920655

The Power of Student Teams: Achieving Social, Emotional, and Cognitive Learning in Every Classroom Through Academic Teaming (en Inglés)

David A. Sousa (Autor) · Michael D. Toth (Autor) · Learning Sciences International · Tapa Blanda

The Power of Student Teams: Achieving Social, Emotional, and Cognitive Learning in Every Classroom Through Academic Teaming (en Inglés) - Toth, Michael D. ; Sousa, David a.

Libro Nuevo

$ 38.390

$ 53.320

Ahorras: $ 14.930

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 17 de Mayo y el Martes 28 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Power of Student Teams: Achieving Social, Emotional, and Cognitive Learning in Every Classroom Through Academic Teaming (en Inglés)"

The Brain that Does the Work is the Brain that Learns.    In many classrooms, the teacher's role is to talk and the student's role is to listen. Whose brain is doing most of the work in this scenario? Authors Michael D. Toth and David A. Sousa present an alternative: a new pedagogical model called student-led academic teaming. In academic teams, students collaborate, peer coach, and peer teach while engaging in rigorous, standards-based tasks--a combination that leads to true social, emotional, and cognitive learning (SECL).   The simple truth is student-led academic teaming elevates core instruction to a level of rigor far beyond that of traditional classrooms and familiar grouping strategies. This book includes a groundbreaking 10,000-student research study on a large urban district where teaming raised achievement across the board, and narrowed achievement gaps for African-American students, English Language Learners, and students with special needs.   Toth and Sousa describe here a path to predictable success for every student, in every classroom, in every school--all backed by student data, neuroscience research, and experiences from superintendents, school leaders, teachers, and students who have made the shift. Teach for the 21st century through the power of student teams. This is the last major school reform you will ever have to make.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes