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portada The Practical Guide To World-Class IT Service Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.5 cm
Peso
0.78 kg.
ISBN13
9780578188980

The Practical Guide To World-Class IT Service Management (en Inglés)

Kevin J. Smith (Autor) · Anima Group · Tapa Dura

The Practical Guide To World-Class IT Service Management (en Inglés) - Smith, Kevin J.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Practical Guide To World-Class IT Service Management (en Inglés)"

Take a behind-the-scenes look at the past, present, and future of IT Service Management and set your organization on a path to World-Class Service Desk and ITSM! This guide contains 6 Core and 12 World-Class processes each of which is described in chapters that provide a logical view of the element itself and why it is important to the organization, along with a flexible process model that can be adapted to most businesses and how the process works in practice-plus proven and practical models and Tips for Success from high-performing organizations on implementing the process. The technical content takes a mid-level view to be useful to a broader group of readers and is complemented by other relevant chapters, including: -A Brief History of IT Service Management -Understanding ITIL, COBIT, and ISO -The Consumerization of IT -Making Sense of Cloud and On-Premise -Enterprise Service Management -A Culture of Excellence -An Approach to Leverage Technology -The Exploration of Service Automation The Practical Guide to World-Class IT Service Management also examines the future of IT service management and where this exciting journey is likely to lead.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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