Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Principles of Multimedia Journalism: Packaging Digital News (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9780415738156

The Principles of Multimedia Journalism: Packaging Digital News (en Inglés)

Richard Koci Hernandez (Autor) · Jeremy Rue (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Principles of Multimedia Journalism: Packaging Digital News (en Inglés) - Hernandez, Richard Koci ; Rue, Jeremy

Libro Físico

$ 206.830

$ 344.710

Ahorras: $ 137.880

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Principles of Multimedia Journalism: Packaging Digital News (en Inglés)"

In this much-needed examination of the principles of multimedia journalism, experienced journalists Richard Koci Hernandez and Jeremy Rue systemize and categorize the characteristics of the new, often experimental story forms that appear on today's digital news platforms. By identifying a classification of digital news packages, and introducing a new vocabulary for how content is packaged and presented, the authors give students and professionals alike a way to talk about and understand the importance of story design in an era of convergence storytelling. Online, all forms of media are on the table: audio, video, images, graphics, and text are available to journalists at any type of media company as components with which to tell a story. This book provides insider instruction on how to package and interweave the different media forms together into an effective narrative structure. Featuring interviews with some of the most exceptional storytellers and innovators of our time, including web and interactive producers at the New York Times, NPR, The Marshall Project, The Guardian, National Film Board of Canada, and the Verge, this exciting and timely new book analyzes examples of innovative stories that leverage technology in unexpected ways to create entirely new experiences online that both engage and inform.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes