Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Smart Mission: Nasa’S Lessons for Managing Knowledge, People, and Projects (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780262547277

The Smart Mission: Nasa’S Lessons for Managing Knowledge, People, and Projects (en Inglés)

Edward J. Hoffman (Autor) · The Mit Press · Tapa Blanda

The Smart Mission: Nasa’S Lessons for Managing Knowledge, People, and Projects (en Inglés) - Edward J. Hoffman

Libro Nuevo

$ 24.090

$ 40.150

Ahorras: $ 16.060

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Smart Mission: Nasa’S Lessons for Managing Knowledge, People, and Projects (en Inglés)"

Why human skills and expertise, not technical tools, are what make projects succeed. The project is the basic unit of work in many industries. Software applications, antiviral vaccines, launch-ready spacecraft: all were produced by a team and managed as a project. Project management emphasizes control, processes, and tools--but, according to The Smart Mission, that is not the right way to run a project. Human skills and expertise, not technical tools, are what make projects successful. Projects run on knowledge. This paradigm-shifting book--by three project management experts, all of whom have decades of experience at NASA and elsewhere--challenges the conventional wisdom on project management, focusing on the human dimension: learning, collaboration, teaming, communication, and culture. The authors emphasize three themes: projects are fundamentally about how teams work and learn together to get things done; the local level--not an organization's upper levels--is where the action happens; and projects don't operate in a vacuum but exist within organizations that are responsible to stakeholders. Drawing on examples and case studies from NASA and other organizations, the authors identify three project models--micro, macro, and global--and their different knowledge needs. Successful organizations have a knowledge-based culture. Successful project management guides the interplay of knowledge, projects, and people.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes