días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Story so Far: What we Know About the Business of Digital Journalism (Columbia Journalism Review Books) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780231160278

The Story so Far: What we Know About the Business of Digital Journalism (Columbia Journalism Review Books) (en Inglés)

Bill Grueskin; Ava Seave; Lucas Graves (Autor) · Columbia University Press · Tapa Blanda

The Story so Far: What we Know About the Business of Digital Journalism (Columbia Journalism Review Books) (en Inglés) - Bill Grueskin; Ava Seave; Lucas Graves

Libro Nuevo

$ 35.040

$ 58.400

Ahorras: $ 23.360

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 93 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Jueves 06 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Story so Far: What we Know About the Business of Digital Journalism (Columbia Journalism Review Books) (en Inglés)"

Bill Grueskin, Ava Seave, and Lucas Graves spent close to a year tracking the reporting of on-site news organizations--some of which were founded over a century ago and others established only in the past year or two--and found in their traffic and audience engagement patterns, allocation of resources, and revenue streams ways to increase the profits of digital journalism. In chapters covering a range of concerns, from advertising models and alternative platforms to the success of paywalls, the benefits and drawbacks to aggregation, and the character of emerging news platforms, this volume identifies which digital media strategies make money, which do not, and which new approaches look promising. The most comprehensive analysis to date of digital journalism's financial outlook, this text confronts business challenges both old and new, large and small, suggesting news organizations embrace the unique opportunities of the internet rather than adapt web offerings to legacy business models. The authors ultimately argue that news organizations and their audiences must learn to accept digital platforms and their constant transformation, which demand faster and more consistent innovation and investment.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes