días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada the television entrepreneurs (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN
140940322x
ISBN13
9781409403227

the television entrepreneurs (en Inglés)

Raymond Boyle (Autor) · Lisa W. Kelly (Autor) · Routledge · Tapa Dura

the television entrepreneurs (en Inglés) - Boyle, Raymond ; Kelly, Lisa W.

Libro Nuevo

$ 118.620

$ 164.750

Ahorras: $ 46.130

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 79 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "the television entrepreneurs (en Inglés)"

With business seemingly everywhere on television, from the risks of the retail and restaurant trade to pitching for investment or competing to become the next 'apprentice', The Television Entrepreneurs draws upon popular business-oriented shows such as The Apprentice and Dragons' Den to explore the relationship between television and business. Based on extensive interviews with key industry and business figures and drawing on new empirical research into audience perceptions of business, this book examines our changing relationship with entrepreneurship and the role played by television in shaping our understanding of the world of business. The book identifies the key structural shifts in both the television industry and the wider economy that account for these changing representations, whilst examining the extent to which television's developing interest in business and entrepreneurial issues is simply a response to wider social and economic change in society. Does a more commercial and competitive television marketplace, for instance, mean that the medium itself, through a particular focus on drama, entertainment and performance, now plays a key role in re-defining how society frames its engagements with business, finance, entrepreneurship, risk and wealth creation? Mapping the narratives of entrepreneurship constructed by television and analysing the context that produces them, The Television Entrepreneurs investigates how the television audience engages with such programmes and the possible impact these may have on public understanding of the nature of business.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes