Venta Flash: Libros importados con hasta 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Thief in the Classroom: How School Funding Is Misdirected, Disconnected, and Ideologically Aligned (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
180
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9781475860276

The Thief in the Classroom: How School Funding Is Misdirected, Disconnected, and Ideologically Aligned (en Inglés)

John Ellis (Autor) · Jeff Swensson (Autor) · Lynn Lehman (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

The Thief in the Classroom: How School Funding Is Misdirected, Disconnected, and Ideologically Aligned (en Inglés) - Swensson, Jeff ; Lehman, Lynn ; Ellis, John

Libro Nuevo

$ 147.130

$ 204.350

Ahorras: $ 57.220

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Thief in the Classroom: How School Funding Is Misdirected, Disconnected, and Ideologically Aligned (en Inglés)"

An undetected thief lurks in America's classrooms: funding for public education. Dynamic instruction, robust learning, and student futures are stolen when funding for public education is inadequate and inequitable. The devastating impact of this thievery is examined throughout this book. Student engagement with the potential and promise of traditional public education is stolen by funding formulas crafted by state legislatures. Theft in the classroom results when these funding schemes misdirect and disconnect the resources required to educate all US students. Called upon to deal with an ever-changing cascade of mandates, standards, legislation, and counterproductive testing marathons, but provided with funding so inadequate that instruction is often little better than anemic "test prep," public educators in pursuit of the common good are robbed by insufficient funding. Although funding for public education is a topic unlikely to command frequent public discussion, no topic is more consequential for achievement, adequacy, and social justice in the learning, lives, and futures of America's children and young people.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes