Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Thompson & Thompson Genetics in Medicine (Thompson and Thompson Genetics in Medicine) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
560
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781437706963
N° edición
8

Thompson & Thompson Genetics in Medicine (Thompson and Thompson Genetics in Medicine) (en Inglés)

Nussbaum, Robert L.,Mcinnes, Roderick R.,Willard, Huntington F. (Autor) · Elsevier · Tapa Blanda

Thompson & Thompson Genetics in Medicine (Thompson and Thompson Genetics in Medicine) (en Inglés) - Nussbaum, Robert L.,Mcinnes, Roderick R.,Willard, Huntington F.

Libro Físico

$ 63.300

$ 126.600

Ahorras: $ 63.300

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 07 de Mayo y el Viernes 10 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Thompson & Thompson Genetics in Medicine (Thompson and Thompson Genetics in Medicine) (en Inglés)"

Updated to reflect the newest changes in genetics, Thompson & Thompson's Genetics in Medicine returns as one of the most favored texts in this fascinating and rapidly evolving field. By integrating the classic principles of human genetics with modern molecular genetics, this medical reference book utilizes a variety of learning tools to help you understand a wide range of genetic disorders. Acquire the state-of-the-art knowledge you need on the latest advances in molecular diagnostics, the Human Genome Project, pharmacogenetics, and bio-informatics.Better understand the relationship between basic genetics and clinical medicine with a variety of clinical case studies. Recognize a wide range of genetic disorders with visual guidance from more than 240 dynamic illustrations and high-quality photos.Immerse yourself in updated graphics, full-color text, illustrations, line diagrams, and clinical photos of genetic diseases.Explore the latest genetic content available in order to remain up to date on the most current trends in the field.Take advantage of a double-page clinical case study section that demonstrates and reinforces general principles of disease inheritance, pathogenesis, diagnosis, management, and counseling.Enhance your critical thinking skills and better retain information. Each chapter ends with up to 5 quick genetic "problems" related to what has just been reviewed, with answers provided in the back of the book. Student Consult eBook version included with purchase. This enhanced eBook experience allows you to search all of the text, figures, and references from the book on a variety of devices. You'll also access USMLE-style and multiple choice questions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes