Semana del Libro Importado hasta 50% dcto.  Ver más

Buscalibre.com Compra tus libros en Buscalibre, la libreria en español mas grande.
    Mi Cuenta

    Ingresa o Regístrate

    portada Time Management: 24 Techniques to Make Each Minute Count at Work (The Mcgraw-Hill Professional Education Series) (en Inglés)
    Formato
    Libro Físico
    Editorial
    Año
    2007
    Idioma
    Inglés
    N° páginas
    64
    Encuadernación
    Tapa Blanda
    ISBN
    0071493387
    ISBN13
    9780071493383
    N° edición
    1

    Time Management: 24 Techniques to Make Each Minute Count at Work (The Mcgraw-Hill Professional Education Series) (en Inglés)

    Marc Mancini (Autor) · Mcgraw-Hill · Tapa Blanda

    Time Management: 24 Techniques to Make Each Minute Count at Work (The Mcgraw-Hill Professional Education Series) (en Inglés) - Marc Mancini

    Libro Nuevo

    $ 16.230

    $ 32.450

    Ahorras: $ 16.220

    50% descuento
    • Estado: Nuevo
    • Quedan 2 unidades
    Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
    Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Abril y el Jueves 11 de Abril.
    Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

    Reseña del libro "Time Management: 24 Techniques to Make Each Minute Count at Work (The Mcgraw-Hill Professional Education Series) (en Inglés)"

    Helps readers match the right communications tool to each situation Provides real-world examples and actionable recommendations Shows how to transform stress and frustration into increased confidence and fulfillment.MAXIMIZE YOUR PRODUCTIVITY, ENHANCE YOUR MANAGERIAL SKILLS, AND SHARPEN YOUR EDGE IN BUSINESS!They say time is money. And thanks to Time Management, you can make every moment more valuable, through 24 easily mastered techniques that will instantly increase your workplace efficiency. Through clear, concise directions - all informed by real world examples - you'll learn how to match the right timesaving method to each situation and avoid ineffective strategies that can actually cost time rather than save it.Deliver more value to your organization while enhancing your career by:Learning time-saving strategies you can implement right now o Anticipating time-wasting situations o Identifying causes of procrastination o Turning frustration into confidence o Training others to perform efficiently o Delegating tasks effectively o Heightening your effectiveness as a manager o Increasing your visibility within the organization.Helps readers match the right communications tool to each situation Provides real-world examples and actionable recommendations Shows how to transform stress and frustration into increased confidence and fulfillment

    Opiniones del libro

    Ver más opiniones de clientes
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)
    • 0% (0)

    Preguntas frecuentes sobre el libro

    Respuesta:
    Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
    Respuesta:
    El libro está escrito en Inglés.
    Respuesta:
    La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

    Preguntas y respuestas sobre el libro

    ¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

    Opiniones sobre Buscalibre

    Ver más opiniones de clientes