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portada Trade Marks and Brands: An Interdisciplinary Critique: 0 (Cambridge Intellectual Property and Information Law) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2008
Idioma
Inglés
N° páginas
472
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.6 x 14.7 x 3.0 cm
Peso
0.86 kg.
ISBN
0521889650
ISBN13
9780521889650
N° edición
1

Trade Marks and Brands: An Interdisciplinary Critique: 0 (Cambridge Intellectual Property and Information Law) (en Inglés)

Lionel Bently (Ilustrado por) · Jennifer Davis (Ilustrado por) · Jane C. Ginsburg (Ilustrado por) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Trade Marks and Brands: An Interdisciplinary Critique: 0 (Cambridge Intellectual Property and Information Law) (en Inglés) - Bently, Lionel ; Davis, Jennifer ; Ginsburg, Jane C.

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Trade Marks and Brands: An Interdisciplinary Critique: 0 (Cambridge Intellectual Property and Information Law) (en Inglés)"

Developments in trade marks law have called into question a variety of basic features, as well as bolder extensions, of legal protection. Other disciplines can help us think about fundamental issues such as: what is a trade mark? What does it do? What should be the scope of its protection? This volume assembles essays examining trade marks and brands from a multiplicity of fields: from business history, marketing, linguistics, legal history, philosophy, sociology and geography. Each chapter pairs lawyers' and non-lawyers' perspectives, so that each commentator addresses and critiques his or her counterpart's analysis. The perspectives of non-legal fields are intended to enrich legal academics' and practitioners' reflections about trade marks, and to expose lawyers, judges and policy-makers to ideas, concepts and methods that could prove to be of particular importance in the development of positive law.

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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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