Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transforming Education With new Media: Participatory Pedagogy, Interactive Learning, and web 2. 0 (Counterpoints) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781433117947

Transforming Education With new Media: Participatory Pedagogy, Interactive Learning, and web 2. 0 (Counterpoints) (en Inglés)

Peter Depietro (Autor) · Peter Lang · Tapa Blanda

Transforming Education With new Media: Participatory Pedagogy, Interactive Learning, and web 2. 0 (Counterpoints) (en Inglés) - Peter Depietro

Libro Nuevo

$ 92.640

$ 128.660

Ahorras: $ 36.020

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 74 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transforming Education With new Media: Participatory Pedagogy, Interactive Learning, and web 2. 0 (Counterpoints) (en Inglés)"

The possibilities that online platforms and new media technologies provide, in terms of human connection and the dissemination of information, are seemingly endless. With Web 2.0 there is an exchange of messages, visions, facts, fictions, contemplations, and declarations buzzing around a network of computers that connects students to the world - fast. Theoretically this digital connectivity, and the availability of information that it provides, is beneficial to curriculum development in higher education. Education is easily available, democratic, and immersive. But is it worthwhile? Is the kind of education one can get from new media platforms and social media resources, with their click-on videos, rollover animations, and unfiltered content, of sufficient quality that educators should integrate these tools into teaching? This book examines the use of new media in pedagogy, as it presents case studies of the integration of technology, tools, and devices in an undergraduate curriculum taught by the author, at an urban research university in the United States.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes