Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transforming Leadership Pathways for Humanities Professionals in Higher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.6 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9781612498256

Transforming Leadership Pathways for Humanities Professionals in Higher Education (en Inglés)

Hentschell, Roze ; Thomas, Catherine E. (Autor) · Purdue University Press · Tapa Blanda

Transforming Leadership Pathways for Humanities Professionals in Higher Education (en Inglés) - Hentschell, Roze ; Thomas, Catherine E.

Libro Físico

$ 48.140

$ 66.860

Ahorras: $ 18.720

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transforming Leadership Pathways for Humanities Professionals in Higher Education (en Inglés)"

Transforming Leadership Pathways for Humanities Professionals in Higher Education includes thirteen essays from a variety of contributors investigating how humanities professionals grapple with the opportunities and challenges of leadership positions. Written by insiders sharing their lived experience, this collection provides an authentic look at the multiple roles humanities specialists play, as well as offers strategies for professional growth, sustenance, and satisfaction. The collection also considers the relationship between disciplinary areas of study, academic training, and the valuable skill sets and habits of mind that serve higher education leaders.While Transforming Leadership Pathways emphasizes that a leadership route in higher education can be a welcome and positive professional move for many humanities scholars, the volume also acknowledges the issues that arise when faculty take on administrative positions while otherwise marginalized on campus because of faculty status, rank, or personal identity. This collection demystifies the path into higher education administration and argues that humanities scholars are uniquely qualified for such roles. Empathetic, deeply analytical, attuned to historical context, and trained in communication, teachers and scholars who hail from humanities disciplines often find themselves well-suited to the demands of complex academic leadership in today's colleges and universities.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes