Mes de la Madre hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transforming Teacher Education Through the Epistemic Core of Chemistry: Empirical Evidence and Practical Strategies (Science: Philosophy, History and Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
189
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9783030153250
N° edición
1

Transforming Teacher Education Through the Epistemic Core of Chemistry: Empirical Evidence and Practical Strategies (Science: Philosophy, History and Education) (en Inglés)

Sibel Erduran; Ebru Kaya (Autor) · Springer · Tapa Dura

Transforming Teacher Education Through the Epistemic Core of Chemistry: Empirical Evidence and Practical Strategies (Science: Philosophy, History and Education) (en Inglés) - Sibel Erduran; Ebru Kaya

Libro Nuevo

$ 94.960

$ 131.890

Ahorras: $ 36.930

28% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 98 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transforming Teacher Education Through the Epistemic Core of Chemistry: Empirical Evidence and Practical Strategies (Science: Philosophy, History and Education) (en Inglés)"

This book synthesizes theoretical perspectives, empirical evidence and practical strategies for improving teacher education in chemistry. Many chemistry lessons involve mindless “cookbook” activities where students and teachers follow recipes, memorise formulae and recall facts without understanding how and why knowledge in chemistry works. Capitalising on traditionally disparate areas of research, the book investigates how to make chemistry education more meaningful for both students and teachers. It provides an example of how theory and practice in chemistry education can be bridged. It reflects on the nature of knowledge in chemistry by referring to theoretical perspectives from philosophy of chemistry. It draws on empirical evidence from research on teacher education, and illustrates concrete strategies and resources that can be used by teacher educators. The book describes the design and implementation of an innovative teacher education project to show the impact of an intervention on pre-service teachers. The book shows how, by making use of visual representations and analogies, the project makes some fairly abstract and complex ideas accessible to pre-service teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes