Compartir
Transition for Pupils with Special Educational Needs: Implications for Inclusion Policy and Practice (en Inglés)
Geraldine Scanlon
(Autor)
·
Michael Shevlin
(Autor)
·
Yvonne Barnes-Holmes
(Autor)
·
Peter Lang Ltd, International Academic Publis
· Tapa Blanda
Transition for Pupils with Special Educational Needs: Implications for Inclusion Policy and Practice (en Inglés) - Scanlon, Geraldine ; Barnes-Holmes, Yvonne ; Shevlin, Michael
Libro NuevoOrigen: Reino Unido
Envío en 7 a 13 días
$ 130.930$ 65.470
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 16 de Octubre y el
Jueves 24 de Octubre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Transition for Pupils with Special Educational Needs: Implications for Inclusion Policy and Practice (en Inglés)"
Moving from primary to post-primary school and then further/higher education can pose significant challenges. This book reviews the conceptual, policy and research evidence on young people's experiences of these transitions. It provides a framework of evidence-based practice to develop effective and inclusive transition policies.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.