Venta Flash hasta 80% dcto y envío a luka en libros seleccionados.  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transmedia Storytelling in East Asia: The age of Digital Media (Routledge Research in Digital Media and Culture in Asia) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
270
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.7 x 1.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9781032400228
N° edición
1

Transmedia Storytelling in East Asia: The age of Digital Media (Routledge Research in Digital Media and Culture in Asia) (en Inglés)

Dal Yong Jin (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Blanda

Transmedia Storytelling in East Asia: The age of Digital Media (Routledge Research in Digital Media and Culture in Asia) (en Inglés) - Jin, Dal Yong

Libro Nuevo

$ 45.650

$ 76.090

Ahorras: $ 30.440

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transmedia Storytelling in East Asia: The age of Digital Media (Routledge Research in Digital Media and Culture in Asia) (en Inglés)"

This book offers a thorough investigation of the recent surge of webtoons and manga/animation as the sources of transmedia storytelling for popular culture, not only in East Asia but in the wider global context. An international team of experts employ a unique theoretical framework of media convergence supported by transmedia storytelling, alongside historical and textual analyses, to examine the ways in which webtoons and anime become some of the major sources for transmedia storytelling. The book historicizes the evolution of regional popular culture according to the surrounding digital media ecology, driving the change and continuity of the manhwa industry over the past 15 years, and discusses whether cultural products utilizing transmedia storytelling take a major role as the primary local cultural product in the cultural market. Offering new perspectives on current debates surrounding transmedia storytelling in the cultural industries, this book will be of great interest to scholars and students of media studies, East Asian studies and cultural studies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes