Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Understanding and Interpreting Educational Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
666
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.2 x 17.9 x 3.0 cm
Peso
1.16 kg.
ISBN
1462509622
ISBN13
9781462509621
N° edición
2

Understanding and Interpreting Educational Research (en Inglés)

Robert L. Morgan (Autor) · Ronald C. Martella (Autor) · J. Ron Nelson (Autor) · Guilford Publications · Tapa Blanda

Understanding and Interpreting Educational Research (en Inglés) - Martella, Ronald C. ; Nelson, J. Ron ; Morgan, Robert L.

Libro Físico

$ 91.510

$ 183.020

Ahorras: $ 91.510

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Understanding and Interpreting Educational Research (en Inglés)"

This user-friendly text takes a learn-by-doing approach to exploring research design issues in education and psychology, offering evenhanded coverage of quantitative, qualitative, mixed-methods, and single-case designs. Readers learn the basics of different methods and steps for critically examining any study's design, data, and conclusions, using sample peer-reviewed journal articles as practice opportunities. The text is unique in featuring full chapters on survey methods, evaluation, reliability and validity, action research, and research syntheses. Pedagogical Features *An exemplar journal article at the end of each methods chapter, together with questions and activities for critiquing it (including, where applicable, checklist forms to identify threats to internal and external validity), plus lists of additional research examples. *Research example boxes showing how studies are designed to address particular research questions. *In every chapter: numbered chapter objectives, bulleted summaries, subheadings written as questions, a running glossary, and end-of-chapter discussion questions. * Electronic Instructor's Resource Manual with Test Bank, provided separately--includes chapter outlines; answers to exercises, discussion questions, and illustrative example questions; and PowerPoints.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes