Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Understanding Individual Experiences of Covid-19 to Inform Policy and Practice in Higher Education (Routledge Research in Higher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
214
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032039497
N° edición
1

Understanding Individual Experiences of Covid-19 to Inform Policy and Practice in Higher Education (Routledge Research in Higher Education) (en Inglés)

Amy Aldous Bergerson (Editor) Shawn R. Coon (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Understanding Individual Experiences of Covid-19 to Inform Policy and Practice in Higher Education (Routledge Research in Higher Education) (en Inglés) - Amy Aldous Bergerson (Editor) Shawn R. Coon (Editor)

Libro Nuevo

$ 37.810

$ 75.620

Ahorras: $ 37.810

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Understanding Individual Experiences of Covid-19 to Inform Policy and Practice in Higher Education (Routledge Research in Higher Education) (en Inglés)"

Utilizing findings from more than 200 interviews with students, staff, and faculty at a US university, this volume explores the immediate and real-life impacts of COVID-19 on individuals to inform higher education policy and practice in times of crisis.Documenting the profound impacts that COVID-19 had on university operations and teaching, this text foregrounds a range of participant perspectives on key topics such as institutional leadership and loss of community, managing motivation and the move to online teaching and learning, and coping with the adverse mental health effects caused by the pandemic. Far from dwelling on the negative, the volume frames the lived experiences and implications of COVID-19 for higher education through a positive, progressive lens, and considers how institutions can best support individual and collective thriving during times of crisis.This text will benefit researchers, academics, and educators in higher education with an interest in the sociology of education, higher education management, and eLearning more broadly. Those specifically interested in student affairs practice, as well as the administration of higher education, will also benefit from this book.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes