Envío a LUKA en todos los libros que quieras  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Unity Development Cookbook: Real-Time Solutions From Game Development to ai (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
430
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781098113711
N° edición
2

Unity Development Cookbook: Real-Time Solutions From Game Development to ai (en Inglés)

Paris Buttfield-Addison; Jonathon Manning; Tim Nugent (Autor) · O'reilly Media · Tapa Blanda

Unity Development Cookbook: Real-Time Solutions From Game Development to ai (en Inglés) - Paris Buttfield-Addison; Jonathon Manning; Tim Nugent

Libro Nuevo

$ 63.460

$ 105.760

Ahorras: $ 42.300

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 13 de Mayo y el Jueves 16 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Unity Development Cookbook: Real-Time Solutions From Game Development to ai (en Inglés)"

Learn everything you need to know to use the powerful Unity engine to its full potential for 3D and 2D game development, simulation, artificial intelligence, and beyond. From the basics of scripting to techniques for interactivity, AI and behavior, animation, narrative, and networking, this flexible, mind-bogglingly popular engine is useful for anything that needs visuals and real-time simulation. With this thoroughly updated problem-solving cookbook, beginner and intermediate Unity developers will learn about the Unity engine through brief recipes that teach specific features of the software and scripting systems. You'll apply a collection of snippets of code to address common scenarios such as properly keeping score, accepting input, and sharing state over the network. This cookbook pinpoints the problem, sets out the solution, and discusses how to solve your problem in the best and most straightforward way possible. You'll find solutions for: 2D and 3D graphics Math, physics, and character control Animation and movement Behavior and AI Sound and music Narrative and dialogue Input and gameplay Scripting and user interface Simulation and synthetic data creation Networking and accessing web content Analytics and telemetry

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes