Semana del libro importado hasta con 50% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada unleashing the ideavirus,stop marketing at people! : turn your ideas into epidemics by helping your customers do the marketin (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Prefacio de
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
234
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.2 x 16.2 x 2.1 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN
0786887176
ISBN13
9780786887170

unleashing the ideavirus,stop marketing at people! : turn your ideas into epidemics by helping your customers do the marketin (en Inglés)

Seth Godin (Autor) · Malcolm Gladwell (Prefacio de) · Hyperion Books · Tapa Blanda

unleashing the ideavirus,stop marketing at people! : turn your ideas into epidemics by helping your customers do the marketin (en Inglés) - Godin, Seth ; Gladwell, Malcolm

Libro Físico

$ 20.240

$ 40.480

Ahorras: $ 20.240

50% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 55 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Jueves 18 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "unleashing the ideavirus,stop marketing at people! : turn your ideas into epidemics by helping your customers do the marketin (en Inglés)"

The book that sparked a marketing revolution. This is a subversive book. It says that the marketer is not--and ought not to be--at the center of successful marketing. The customer should be. Are you ready for that? --From the Foreword by Malcolm Gladwell, author of The Tipping Point. Counter to traditional marketing wisdom, which tries to count, measure, and manipulate the spread of information, Seth Godin argues that the information can spread most effectively from customer to customer, rather than from business to customer. Godin calls this powerful customer-to-customer dialogue the ideavirus, and cheerfully eggs marketers on to create an environment where their ideas can replicate and spread. In lively detail, Godin looks at the ways companies such as PayPal, Hotmail, GeoCities, even Volkswagen have successfully launched ideaviruses. He offers a recipe for creating your own ideavirus, identifies the key factors in the successful spread of an ideavirus (powerful sneezers, hives, a clear vector, a smooth, friction-free transmission), and shows how any business, large or small, can use ideavirus marketing to succeed in a world that just doesn't want to hear it anymore from the traditional marketers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes