Un libro para cada mamá hasta 80% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Urology: A Clinician's Guide (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.6 x 20.3 x 1.6 cm
Peso
0.81 kg.
ISBN13
9781632429667

Urology: A Clinician's Guide (en Inglés)

Ezra Martin (Ilustrado por) · Foster Academics · Tapa Dura

Urology: A Clinician's Guide (en Inglés) - Martin, Ezra

Libro Nuevo

$ 162.350

$ 270.590

Ahorras: $ 108.240

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 22 de Mayo y el Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Urology: A Clinician's Guide (en Inglés)"

Urology is a field of medical science which deals with the diseases of the male and female urinary tract. The disorders of the bladder, male reproductive organs, prostate and the urethra are treated in this medical discipline. This includes the management of bladder stones, congenital disorders, erectile dysfunction, incontinence, tumors and cancers, infertility, sterilization, etc. Various techniques of urologic imaging are used for the visualization of the urinary tract. These include antegrade pyelography, cystography, cystourethrography, intravenous pyelogram, radioisotope renography, etc. The treatment of many urologic disorders can be achieved with minimally invasive techniques such as key-hole surgery and endoscopic procedures. Some disorders may require open surgery, such as removal of kidney, bladder or prostate for treating cancer, bladder construction after removal, vasectomy, etc. This book is a valuable compilation of topics, ranging from the basic to the most complex advancements in the field of urology. From theories to research to practical applications, case studies related to all contemporary topics of relevance to this field have been included in this book. It will help new researchers by foregrounding their knowledge in this field.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes