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portada Value and Representation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
148
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781387630653

Value and Representation (en Inglés)

Stuart W. Mirsky (Autor) · Lulu.Com · Tapa Blanda

Value and Representation (en Inglés) - Stuart W. Mirsky

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Value and Representation (en Inglés)"

Exploring the role of valuing in discursive practice in order to understand its implications for our moral judgments and beliefs, this work builds on Stuart W. Mirsky's earlier effort, Choice and Action, which examined the cognitive status of our moral claims. In this new one, Mirsky sets out to answer questions left unresolved in the earlier book in order to better explain how valuation is made possible by, and forms a foundation for, assertoric discourse, thus becoming the various and distinctive modes of judgment that enable us to operate in the world. A pragmatist epistemology is spelled out and explored in order to develop a picture of valuation as one of two pillars on which our knowledge of the world rests.

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