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portada Value in Business: A Holistic, Systems-Based Approach to Creating and Achieving Value (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
512
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.7 cm
Peso
0.74 kg.
ISBN13
9783030829001

Value in Business: A Holistic, Systems-Based Approach to Creating and Achieving Value (en Inglés)

Jeffrey Yi-Lin Forrest (Autor) · Yong Liu (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Value in Business: A Holistic, Systems-Based Approach to Creating and Achieving Value (en Inglés) - Forrest, Jeffrey Yi-Lin ; Liu, Yong

Libro Físico

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Reseña del libro "Value in Business: A Holistic, Systems-Based Approach to Creating and Achieving Value (en Inglés)"

Some Challenges Encountered in Value Creation and Capture.- Part I Preparation.- Introduction to Systems Research and Systemic Reasoning.- Evolution of a Market of Free Competition: A Symbolic Approach.- Axiomatization of the Resource View: The Firm and Markets.- Evolution of Resources: An Axiomatized Resource View.- Part II Demand- and Supply-Side Strategies.- The Supply-Chain Ecosystem of a Firm.- Upstream/Downstream Impacts on a Firm's Performance.- Sufficient Conditions that Lead to Synergistic Innovations.- Consumer Synergies: Simultaneous Utilities & Multi-Sided Markets.- The Systemic, Hierarchical Structure of the Mind.- Preferred Taxonomies & Inclusive Classification of Consumers.- Value Creation out of Innovation and Resources.- Value Capture out of Strategic Networks and Blocks.- When Effective Consumer Value Propositions Emerge.- Values and Competitive Advantages based on Customer Value Propositions.- Market-Sensing Capabilities and Their Vital Importance in Firm Performance.- Part V Some Roles of Manufacturing and Artificial Intelligence.- Manufacturing in Industrial Transformations.- How Artificial Intelligence Affects Technological Innovations.- Part VI Government Policies and Supports.- How the Government can Help Stimulate Economic Growth.- When Government Policies Improve Firm Performance.- Index.

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