días Zig Zag hasta 45% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Voices of Practice: Narrative Scholarship from the Margins (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
238
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.35 kg.
ISBN13
9780578868837
Categorías

Voices of Practice: Narrative Scholarship from the Margins (en Inglés)

Morris, Sean Michael ; Rai, Lucy ; Littleton, Karen (Autor) · Hybrid Pedagogy Inc. · Tapa Blanda

Voices of Practice: Narrative Scholarship from the Margins (en Inglés) - Morris, Sean Michael ; Rai, Lucy ; Littleton, Karen

Libro Físico

$ 38.750

$ 64.580

Ahorras: $ 25.830

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 28 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Voices of Practice: Narrative Scholarship from the Margins (en Inglés)"

Not everyone has had a straight and narrow path into academia. Many higher education teachers were professionals before they became part of the university or college where they work; and many keep one foot in both worlds even while they teach. And yet the demands of scholarship remain a component of their academic work-research, publishing, and the rest.What are the challenges we face when transitioning to an academic job from our field of practice? How do our professional perspectives and experiences inform our teaching, our interpretation of curricula, assessment, evaluation, and grades? And what is the relationship between scholarship and work? Inspired by scholarly narratives like those from Ruth Behar, bell hooks, Jonathan Kozol, and others, Voices of Practice inspects, interrupts, questions what it means to be a scholar, using deeply personal reflections, poignant vignettes, and carefully examined timelines of intellectual and professional development. This volume features educators who may not at first call themselves "academics" and who have focused their careers on the practice rather than the publishing of scholarship. Contributors: Maha Bali, Sean Michael Morris, Lucy Rai, Karen Littleton, Anne Butterworth, Arley Cruthers, Sara Clayson, Susannah Wilson, Jeanette Maritz, Paul Prinsloo, Teresa Cremin, Fay Akindes, John Parry, Jim Wolper, Kathleen Harris, Xia Zhu, Neil Summers, Ed Nagelhout, Bryony Black, Gareth Bramley, Kate Campbell Pilling, Louise Glover, Zoe Ollerenshaw, Laurence Pattacini, Joan Upson, Sean Robinson, Joe Stommel, Chloe de los Reyes, Tanya Elias, Keith Heggert, Sarah Yardley, Justin Dunne.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes