Compartir
Voices of Transgender Children in Early Childhood Education: Reflections on Resistance and Resiliency (Critical Cultural Studies of Childhood) (en Inglés)
Ashley L. Sullivan; Laurie L. Urraro (Autor)
·
Palgrave Macmillan
· Tapa Dura
Voices of Transgender Children in Early Childhood Education: Reflections on Resistance and Resiliency (Critical Cultural Studies of Childhood) (en Inglés) - Ashley L. Sullivan; Laurie L. Urraro
$ 154.610
$ 214.740
Ahorras: $ 60.130
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 13 de Junio y el
Martes 25 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Voices of Transgender Children in Early Childhood Education: Reflections on Resistance and Resiliency (Critical Cultural Studies of Childhood) (en Inglés)"
This volume explores transgender children and internalized body normalization in early childhood education settings, steeped in critical methodologies including post-structuralism, queer theory, and feminist approaches. The book marries theory and praxis, submitting to current and future teachers a text that not only presents authentic narratives about trans children in early childhood education, but also analyzes the forces at work behind gender policing, gender segregation, and transphobic education policies. As the struggles and triumphs of trans individuals have reached a watershed moment in the social fabric of the United States, this text offers a snapshot into the lives of ten transgender people as they reflect on their earliest memories in the American educational system.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.