Celebramos la semana del libro hasta 80%  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Welcome to the Funnel: Proven Tactics to Turn Your Social Media and Content Marketing up to 11 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.0 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9780692327487

Welcome to the Funnel: Proven Tactics to Turn Your Social Media and Content Marketing up to 11 (en Inglés)

Jason a. Miller (Autor) · Heavy Metal Thunder · Tapa Blanda

Welcome to the Funnel: Proven Tactics to Turn Your Social Media and Content Marketing up to 11 (en Inglés) - Miller, Jason a.

Libro Nuevo

$ 18.940

$ 31.560

Ahorras: $ 12.620

40% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 14 de Mayo y el Jueves 23 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Welcome to the Funnel: Proven Tactics to Turn Your Social Media and Content Marketing up to 11 (en Inglés)"

Raising brand awareness, building trust, establishing credibility, and ultimately driving revenue, that's what the top of the funnel is all about. It can be a marketer's "Paradise City," but without focus, it can quickly become overwhelming. The one-two punch of social media and content marketing is a vital part of any successfully integrated marketing approach. If you are not pairing these two powerhouses together then you are simply missing opportunities to grow your business. The tactics and strategies in this book have come together through a tremendous amount of research, trial and error, expert input, and real world applications. From startups to enterprise-what's included here works across the board and can very quickly make an impact. Just like your favorite double album, this book is separated into four sides, each one addressing a different aspect of Content and Social: -Content - Why marketers need to change their mentality from creating more content, to more relevant content and three practical ways to create content that delivers a face-melting return on investment. -Social - Using social to build awareness, trust and drive high quality leads. -All Together Now - What the future holds for content and social and what it means for marketers. -The Credits - The essential resources you need to stay on top of trends in content and social media. No frills, no fluff, just useful, practical tactics, strategies and lessons from one modern marketer to another, with a touch or rock n roll flare.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes