Compartir
What Does It Mean To Be A Manager?: Five Phases of Employee Performance and Eighteen Tasks of Management (en Inglés)
Gil Herman
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
What Does It Mean To Be A Manager?: Five Phases of Employee Performance and Eighteen Tasks of Management (en Inglés) - Herman, Gil
$ 26.030
$ 36.150
Ahorras: $ 10.120
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 18 de Julio y el
Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Chile entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "What Does It Mean To Be A Manager?: Five Phases of Employee Performance and Eighteen Tasks of Management (en Inglés)"
Ariel, after moving from a position as an informal supervisor to a formal management role, asked her father - an executive coach - "What does it mean to be a manager?" This book represents a months-long coaching dialogue on various tasks of management including goal setting, workforce capacity, delegation, communication, and performance management. Ariel's Binder serves as a snapshot of the numerous tips and tools discussed in the book. This book is an excellent overview and training for anyone new to management as well as best-practice reminders for the most experienced managers.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.